sobota, 22 grudnia 2012

Rzutem na taśmę!

Czyli koniec zaległości!

Tak w duchu świątecznym :-) I na szybko, bo czas przygotowań goni bez kompromisów!
Bombki zrobiłam.




 

 
 

 
Dużo ich było. Nie wszystkie doczekały się zdjęć.
 Tu fotka grupowa tych z powyższych zdjęć

Za to żadna nie zawiśnie u mnie w domu.
Nie mam ani jednej!
Ot - szewc bez butów chodzi ;-)
Bardzo mnie to cieszy, bo to znaczy, że się PODOBAJĄ i ludziki chcą je mieć u siebie :-))))


Poza tym - aniołki-zawieszki koralikowe:

A więc wyrobiłam się przed Wigilią z rozliczania długów!
Ha!


28 komentarzy:

  1. Super są te bombki - wcale się nie dziwię, że wszystkie Ci się rozeszły :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frasiu - dziękuję :-) To takie "małe" pocieszenie ;-))

      Usuń
  2. Grunt to dobra organizacja pracy.Pracochłonne te Twoje świąteczne cacka- radość ludziom niosą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeinja - dziękuję! Skoro aż tak się rozpełzły, to faktycznie - cieszą innych. I mnie to bardzo podbudowuje :-)

      Usuń
  3. Pozostaje mi już tylko życzyć Wesołych i spokojnych Świąt!!!
    P.S.
    Coś mi się wydaje,że jeszcze coś zdążysz do domu "upleść".
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziekuję! I Tobie też - spokojnych i zdrowych!
      Ps: nie ma szans! To zbyt czaso i pracochłonne zabawy ;-)

      Usuń
  4. Szczęśliwych, zdrowych Świąt. Śliczne te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - i Wam też ślę życzenia radosnych, ciepłych i wyjątkowych Świąt :-)

      Usuń
  5. Sliczności zrobiłaś, skąd ja to znam, że szewc bez butów chodzi,
    Wesołych Świąt i wiele pomysłów w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko - z szewcami tak właśnie bywa ;-))
      Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  6. Ale genialne te bombasy!
    Wyhamowania i samych dobrych rzeczy życzę szewcowi, i niech te buty znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko - bez szans! Szewc rozpędzony, to i nie ma czasu nawet własnych butów oglądać ;-))

      Usuń
  7. Ata, nie bywam systematycznie, bo czas niestety nie pozwala, ale ilekroc wchodze to z podziwu wyjsc nie moge.
    Czy Ty kobieto wszystko potrafisz zrobic?
    Czy moze jednak jest cos czego nie potrafisz?
    Wcale nie bylabym zdziwiona gdybym ktoregos dnia przeczytala "zrobilam siebie, czyli sie wzielam i sklonowalam, bo jedna nie wyrabiala ze wszystkimi robotkami":))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stardust - jest taka rzecz! Nie jedna w sumie: nie umiem trzasnąć drzwiami obrotowymi, zobaczyć własnych uszu bez lusterka i włożyć spodni przez głowę. Wiem, bo próbowałam ;-)
      Lepiej mnie nie klonować, bo kilka osób zeszłoby ze zgrozy z tego świata ;-DD

      Usuń
  8. A ja nie chcę aby Ata się sklonowała, jest niepowtarzalna i niech taka zostanie. Lubię tu zaglądać, bo zawsze jest coś niepowtarzalnego, no może poza chustami :). Asortyment bomb ad A do N (Atamowe i Niepowtarzalne). Ato jeszcze raz Wesołych i Spokojnych Świąt Wam życzymy) a sobie niesamowitych historii z Twojego życia do czytania.
    Ps. Bigos już upitrasiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysztof - aż żem się zarumieniła!! Dziękuję!!! :-)))
      Ps: no pewnie! Pachnie, że aż ślinka kapie :-)))

      Usuń
  9. ładne, subtelne bombki. Puste w środku czy nawinięte na przezroczystość?
    Życzę wam wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi - puste w środku jak Paris Hilton ;-))
      I Tobie też samego najlepszego :-)

      Usuń
  10. Bombeczki bombowe, aniołeczki śliczności :) Spokojnych, ciepłych i rodzinnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No, nie mogę, śliczne i te bombki, i aniołki. Bombek takich na pewno nie zrobię, bo nie umiem! Ale takie aniołeczki, to bym chciała spróbować - zapisuję do listy rzeczy do nauczenia się :)
    A teraz Tobie i całej Twojej gromadce najbliższych, życzę zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, wypełnionych atmosferą wzajemnej miłości i życzliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viloluś - dziękuję bardzo! Tobie i Twoim najbliższym spokoju, spełnienia marzeń i zdrowia :-))

      Usuń
  12. ORYGINALNE, CUDNE BOMBKI! A aniołeczki super , jednego mam identycznego i dostałam go od Jednej Mikołajki :)Jeszcze raz wielkie dzięki za prezenciki! :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuto - nie ma za co! Cieszę się, że się podobały :-))

      Usuń
  13. J.....akie cudne te bombaski:) A tak w ogóle to Wesołych Świąt, Pani G.:) Ściskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deZeal - dziękuję Pani pięknie i wzajemnie :-)

      Usuń
  14. Bombeczki przecudne, a anielinki to nawet całkiem przyjemnie w robocie wyglądają, w sensie ... wydają mi się do pojęcia jak to zrobić, cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz pozostawić po sobie ślad :-)