wtorek, 22 sierpnia 2017

Moja miss Mercedes

Wprawdzie ciągle mamy lato, ale pogoda za oknem przypomina raczej obrzydliwą jesień.
Deszcz, ulewa, mżawka, deszcz...
I tak w koło Macieju.
Nie inaczej było przedwczoraj, czyli w niedzielę.
Postanowiłam jakoś oswoić te deszczowe ciemności i  spróbować pogodzić się z nieuchronnym nadejściem słot jesiennych.
Najprostsza metoda?
Uszyć coś. No to uszyłam. Dynie. Wiszące. W ilości sztuk trzech.


Od razu jakoś tak świat poweselał.
Przy szyciu tych uroczych warzywek miałam podwójną radochę: po pierwsze fajnie i szybko się je szyło, a po drugie...
A po drugie to był ciąg dalszy mojego oswajania się z nową maszyną do szycia!




Dlaczego ciąg dalszy?
Bo od razu coś tam uszyłam, wszak  ABSOLUTNIE NIEMOŻLIWE byłoby pozostawienie maszyny odłogiem! I to takiej maszyny! Z taaaaką ilością możliwości!!! :-D

To uszyte coś pokażę za czas jakiś, ponieważ brakuje mi kilku części składowych "cosia", które wprawdzie mam już zamówione, ale mus czekać - kiedyś przyjdą ;-)

Tak więc na razie pokazuję, mocno już jesienny, uszytek nr dwa poczyniony na  mojej miss Mercedes :-)

Wzór na dynie z gazety Patchwork Magazin 5/2017

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ewa - inauguracja nr dwa, bo pierwszy uszytek powstały na nowej maszynie czeka na detale ;-)

      Usuń
  2. Ooo, jest co świętować, maszyna jak marzenie. A dynie bardzo, bardzo twarzowe i wesołe.
    Pogoda traktuje nas wyraznie po macoszemu- a może to rewanż za to, jak ludzkość traktuje Naturę?
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - może masz rację... Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie :-)

      Usuń
  3. Dyńki fajne, dawaj Ata czadu, pokazuj możliwości maszyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maszyna rzeczywiście fantastyczna. Tylko pozazdrościć. Dynie nie tylko wesołe ale i bardzo pomysłowe. Gratuluję! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli masz Janomke? Super dynie:) Od razu weselej mi się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaskółko - tak! To moja wymarzona od wielu lat Janomka Horizone!!! :-)))

      Usuń
    2. Gratulacje spełnienia marzenia. Najpierw mnie dziubnęła zazdrość, ale szybko dotarło, że nawet w minimum nie wykorzystałabym takiej maszyny. Niech Ci długo i bezawaryjnie służy.:)

      Usuń
    3. NIE dziękuję :-)))

      Usuń

Dziękuję, że chcesz pozostawić po sobie ślad :-)